تیموریان: نگران حضورم در تیم ملی نیستم

تیموریان: نگران حضورم در تیم ملی نیستم




 

 


تیموریان: نگران حضورم در تیم ملی نیستم


تاریخ : چهارشنبه ،
4 مرداد 1391

ملي‌پوش ايراني تيم الخريطيات قطر گفت که با حضور در ليگ اين کشور نگران جايگاهش در تيم ملي نيست و صحبت‌هايي که پيرامون اين مساله مطرح شده است، صحت ندارد.


آندرانيک تيموريان در گفت‌وگو با ايسنا،درباره اين که گفته مي‌شود او با رفتن به ليگ قطر نگران جايگاهش در تيم ملي است؟ گفت: اصلا اين طور نيست. من اگر نگران جايگاهم در تيم ملي بودم، پس از جام جهاني 2006 که اتفاقا بازي‌هاي ملي کمي هم داشتم، ريسک نمي‌کردم و به ليگ انگليس نمي‌رفتم. من سال‌ها در فوتبال انگليس سختي کشيدم و براي اين که پيشرفت کنم، حاضر شدم با پول کمتري در فوتبال جزيره فعاليت کنم. نگاه من اصلا مالي نبود و به دنبال اين بودم که تجربه جديدي را به دست بياورم. شايد اگر بازيکن جوان ديگري در آن سن و سال به جاي من بود اين ريسک را نمي‌کرد و به انگليس نمي‌رفت، ولي من اين کار را کردم و جايگاهم در تيم ملي را هم از دست ندادم. حتي زماني که در يک مقطع کوتاه در انگليس تيم نداشتم آنقدر خوب کار کردم که مربيان تيم ملي به من لطف داشتند و من را دعوت کردند.

تيموريان ادامه داد: از قول من عنوان شده است که با رفتن به ليگ قطر نگران جايگاهم هستم. در حالي که هرگز چنين حرفي نزدم و نمي‌دانم که چطور اين صحبت‌ها از قول من نوشته مي‌شود. ليگ قطر، ليگ کوچکي نيست و سابقه حضور ايراني‌ها در اين ليگ به 20 ـ 30 سال قبل بر مي‌گردد و بازيکنان خوب و بزرگي در اين کشور بازي کرده‌اند.

وي افزود: اصلا نگران جايگاهم در تيم ملي نيستم و اين صحبت‌هايي که مطرح مي‌شود، صحت ندارد. پس از سال‌ها بازي کردن تجربه لازم را به دست آورده‌ام و مي‌دانم که چگونه بايد خودم را آماده نگه دارم. مطمئنا در تيم جديدم تمرينات را به صورت جدي دنبال مي‌کنم. من به اينجا نيامدم که تفريح کنم. درست است که از نظر مالي شرايط خوبي وجود دارد، ولي به اين معني نيست که تمريناتم را سبک کنم و سعي مي‌کنم که با کار جدي جايگاهم را در تيم ملي حفظ کنم.

تيموريان بيان کرد: مي‌دانم کي‌روش بازي من را هم مانند ساير ملي‌پوشاني که در سال‌هاي قبل در ليگ‌هايي مانند قطر حضور داشتند را زير نظر مي‌گيرد.

بازيکن ايراني الخريطيات گفت: سعي مي‌کنم در اين تيم خوب کار کنم تا هم افتخاري براي فوتبال ايران باشم و هم اين که بتوانم در آستانه بازي‌هاي حساس تيم ملي آمادگي‌ام را حفظ کنم. ضمن اين که بايد به اين نکته اشاره کنم که در بازي برابر لبنان محروم هستم و از اين بابت ناراحتم، اما سعي مي‌کنم که در بازي‌هاي بعدي با بهترين شرايط بدني تيم ملي را همراهي کنم.

او همچنين درباره تيم جديدش گفت: در ماه مبارک رمضان تمريناتمان زير نور انجام مي‌شود و از آنجايي که هواي قطر بسيار گرم است، در حالت عادي هم در ساعت 21 تمرين مي‌کنيم. تا پايان ماه مبارک رمضان به همين شکل تمريناتمان ادامه پيدا خواهد کرد و پس از‌ آن براي برپايي يک اردو به نورنبرگ آلمان مي‌رويم.

تيموريان درباره معارفه‌اش نيز گفت: چند روز پيش معرفي شدم و پيراهن شماره 14 را نيز برداشتم. از آنجا که رنگ پيراهن تيممان هم آبي است، اين مساله باعث مي‌شود که من زياد خودم را از استقلال و رنگي که دوست دارم دور نبينم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل